Wednesday, November 4, 2009

Hele-Mai's smile - Upper East Side, New York


Where are smiles coming from ?
Actually they are coming from inside of us.

What are you waiting for?
You can be the first one who start to smile.
Then everybody is going to smile at you.

HeleMai was the greatest smile generator I have ever met.
I learned a lot  from her.


笑顔は、どこから、やって来るのか?
実は、私たちに内在している。

何を待っているのか?
まずは、自分から微笑めばいいのだ。
みんなも微笑んでくれるはず。

ヘレマイは笑顔を自己発電する事の尊さを教えてくれた。


(From Women Project)

No comments:

Post a Comment